first day at school

Heeeey everybody :D whats good? jag mår bra, bara fett trött. va ute igår o festa. först va jag, olivia och några andra tjejer hos linda i västertorp o hade tjejmiddag, vi åt tacos och förkrökade lite. sen drog vi ute alla till stan, vi gick till spy bar o först va det helt tomt, men sen kom det endel. det va najs musik, hiphop rnb men folket asså omg... det va bara vitingar med skjorta.. asså jag mådde illa.. så vi gick därifrån skulle gå vidare till typ collage men det va bara olivia och linda som gick dit för vi andra skulle hem. jag va tvungen att sova eftersom jag skulle upp tidigt idag. vi glömde att tunnelbanorna sluta gå tidigt på vardagar så vi fick ta buss, alla åkte sitt håll. när jag kom hem decka jag dirket. sen gick jag upp typ 8 imorse. mötte meli och anni i liljeholmen så gick vi tillsammans till skolan :) första "lektionen" satt vi bara o snacka lite, fick information om schema o så, sen kl 11 va det lunch sen skulle vi leka lite med ettorna och tvåorna, ojojoj va man känner sig stoor nu :D 3a hihi! vi delades in i grupper och skulle svara på lite frågor och göra lite saker, sen vann en grupp. gick runt i skolan o kollade in alla nya personer, ser bra ut asså. folk verkar sköna :) sen va det förstås kul att träffa alla kompisar som jag saknat såå mycket! och dessutom har min favvo lärare zeidon kommit tillbaka från egypten där han har bott ett tag. blev så glad, gav han en stooor kram :D nu känner jag att jag kommer klara 3an lätt! men nu ska jag sätta på en film, tror houseparty 2, äta lite godis o ba chilla. är såå trött :/ imorgon är det dag 2 i skolan. puss på er, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0