Fotmassage

Alååå :D allt bra med er?
jag mår bra, lite seg bara utav vädret så gick jag upp tidigt imorse. va på fotvård, fick massage och allt. det va skit skönt! nu är jag hemma, har ätit lite, ska duscha snart sen fixa lite innan jag möter olivia i stan. vi ska hem till henne, kolla på film o så sen ska jag sova där. blir jätte mys :) har saknat hennes familj sååå mycket!! igår träffade jag min kompis meli som jag inte har träffat på flera år, vi gick iv tillsammans och har hållt kontakten men inte träffats. det va jätte kul o träffa henne, vi prata om allt möjligt, tex att hon ska börja i min skola, blir naajs! ska visa henne runt och presentera henne för alla :) sen gick vi o åt på en grill i skanstull sen hem. sen va jag med en killkompis, vi chillade, kollade på stomp the yard 2 homecoming, den va bra faktiskt, men ettan är mycket bättre. men om man gillar dans så ska man se filmen :) crump är såååå snyggt, ojojoj, snygga killar som gör det bra daaamn asså! det va allt från mig idag, nu är det 2 dar kvar tills skolan börjar så måste ta vara på dagarna.take care, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0