FREDAG DEN 13:E

Heeeey gott folk! allt bra med er? njuter ni av det soliga vädret? :)
jag sov borta inatt hos en kompis i farsta, kom hem därifrån för ett tag sen, har ätit lite o så. ska ta en dusch snart, sen fixa lite här hemma. är ensam hemma idag med, pappa är hos sin bror. fett skönt! sen kommer mamma, hennes kille o kanske mina bröder hit o ska grilla tillsammans :D ska bli jätte kul! sen ikväll blir det nog beachparty eller panetoz i kungsan, vi får se. folk verkar lite snåla o trötta idag.. men jag vill iaf göra nått :p ska berätta lite mer om beachpartyt sen. igår va jag och olivia i stan, jag bjöd henne först på lunch o båda vi har magkatarr så det är lite svårt o veta vad man ska äta, men vi åt varsin jättegod kycklingsallad. sen gick vi runt o kollade, gick förbi ung08 o kolla på alla söta barn och några som dansade, sen va det massa stånd där dom sålde utländsa saker från afrika, indien mm, jättefina saker, ville ha massa! men vi köpte ett glasserat äpple som smaka bajs så vi slängde det haha! men annars köpte jag ett par örhängen och en ring, olivia köpte presenter till sin tjejkompis. sen åt vi middag, blev sallad igen, sen åkte jag hem. ni får ha en riktigt bra fredag och glöm inte att det är fredag den 13:e så mycket kan hända, akta er ;D LOVE














Kommentarer
Postat av: Ibbe

Du glömmde nämna att du stötte på mig igår också ;O

2010-08-13 @ 13:20:01
Postat av: martina

hahah juste, JAG STÖTTE PÅ IBBE IGÅR OCKSÅ SÅ NI VET :D

2010-08-13 @ 13:33:20
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0