FUCK SCHOOL!

Heeey! fett irriterande jag kom till skolan, vi börja kvart i 12 så säger dom att lektionerna är inställda så vi fick gå hem... fett surt! menmen, det är ju skönt o slippa skolan. så nu är det fredag, me like ;D får se vad som händer idag, ska fixa lite saker hemma, ringa runt lite o så sen vill jag hitta på nått ikväll. har sån ångest nu när skolan börjat så vill hitta på saker när jag kan. men det löser sig :) fick höra av några i min klass att karate kid är jätte bra, men will smiths söööööta son. den vill jag verkligen se :p ska kolla om nån vill med på bio nån dag snart. är det nån mer som sett den o tycker den är bra? :) skriv gärna! men nu ska jag gåå, hoooollla! love


Kommentarer
Postat av: Ramou

Karate kid är jätte bra men den kan bli lite lång tråkigt hehehe :D

2010-08-20 @ 13:11:38
URL: http://knasssbarn.blogg.se/
Postat av: Nicho

Jag har sätt den! :D Tycker att den är riktigt bra asså, Jaden Smith (Will smith's son) är sjukt duktig och allt, så den är riktigt värd att se kan jag säga ;D

2010-08-20 @ 17:30:29
Postat av: rafia

Han är så himla söt! Man märker ju direkt att han har det där med bra skådespeleri i blodet.

2010-08-23 @ 01:41:29
URL: http://likerafia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0