Fucked up hahahah

Heeeellu :) hur mår ni idag? nån som fest hårt igår?
im fine, trött bara, vakna nyss.. kom hem sen inatt. skulle på fest i rågsved så mötte upp tjejerna först i slussen sen åkte vi dit, sen fick vi reda på att det inte skulle bli nått för nått hade hänt i lokalen och folk skulle få komma dit senare ist, så dom skulle göra grill ist i bandhagen så vi åkte dit. det blev chill efter ett tag, det va massa folk där, typ mer än 60 pers. alla va trevliga, men kände dom flesta så det va kul. vi grillade, åt, drack :) myyys! sen åkte några hem, men resten va kvar sen vid 1 gick alla till tuben, men då blev en killkompis misshandlad i högdalen och det blev lite knas, tuben gick inte, så jag, amo, ami och några fler gick upp vid spärrarna sen ser vi hur en annan typ mot hagsätra åker iväg o alla är där i, så vi gick till rågsved, o sen mötte vi upp alla där. o när vi ska in i lokalen så går larmet, nån hade dragit i dörren isf för att öppna med nyckeln, så då blev allt fucked up igen.. sen kom polisen och alla spraaaaang asså, vi sprang upp vid några hus och kollade ner på alla som sprang som en myrstack och jag garva ihjäl mig, såg så roligt ut :p men det va lugnt, tror inte polisen gjorde nått. hahahahahh jag säger bara en sak, jäääävla kongoleser, dom är så roliga! alltid nått som händer :p men det blev ingen fest så alla typ samma tunnelbana för att åka hem, vi tog upp en helg vagn typ haha! men jag hade kul ändå, prata med alla, träffa roligt folk, va med kompisarna.. ville inte hem så åkte med alla till tc där jag vände hemåt. träffade mina killkompisar christian och peter där som också bor i hökis, så jag åkte med dom, o på tuben träffa vi på hind, joshua och jimmy som hade varit ute så vi satt o snacka med dom. assså jag va sååååå hyyyype igår, jag ville inte hem asså :p va på skit bra humör och ville festa! menmen..

ikväll blir det fest iaf. det är nån tjej som fyller år i rågsved, så hon ska typ ha lokalfest, lät skit najs faktiskt. ska dit med lloyd, roy, tefo, kuddz och alla andra :D har saknat tef så mycket, han har varit i spanien. men ska få träffa honom idag så kommer bli skit glad! annars idag ska jag ba duscha o sånt, sen ska jag möta olivia i slussen klockan 4, chilla lite med henne o få tillbaks mina minneskort till kameran. ha en kul lördag, party hard! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0