Hos anni

Heey sötnosar! allt bra? igår åkte jag hem till olivia efter skolan och lagade massa pannkakor med henne, först gick det åt helvete, dom gick bara sönder men sen fick vi in det och dom blev fett goda. det tyckte hennes pappa också ;) min snygging haha! sen chillade vi bara, kolla på tv, satt vid datorn o kolla runt och vet ni vad vi gjorde mer? :D vi bokade dansa, coooooupe decale!! hoppas verkligen att vi kommer in :D är såååå glad! ojojoj när vi kan det bra asså, watch out boyzzzz! ne men ska bli skit kul faktiskt :) sen sov vi typ vid 12 och sov som barn, olivia som alltid håller om mig när vi sover för söt. hon gick upp först i morse till skolan sen gick jag upp fixa mig o åt frukost sen åkte jag till skolan. hade typ en lektion sen skulle jag till farsta till optikern o anni följde med för jag skulle sova hos henne. det gick bra där, dom kolla min syn o så, har ju linser men har haft fett mycket problem så tänkte göra laseroperation ist. ska kolla upp det och kolla vad ögonläkaren säger. sen gick vi o åt lite på donken sen hem till anni som bor i västerhaninge. blev så glad när jag kom hit o träffa henne söta familj som jag inte träffa på fett länge, mamma, pappa, 2 småsyskon och en lite större lilla syster. fööör söta :) den minsta är typ 1 och den andra är 3, mina bebisar. vi har ätit o chillat, nu har ja duschat o ska snart kolla på film med anni :) myspys! imorgon är det skola och freeeeedag! love, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0