JÄÄÄVLA FACEBOOK!

Heeeey! är det någon mer än jag som inte kan logga in på facebook? när jag ska logga in så står det att det är ogiltigt.. och sen när jag ska återställa lösenordet så är det också ogiltligt.. fattar ingenting. tänk om nån har hackat sig in på mitt konto? :O oooh nooo! menmen får vänta o se om det funkar sen. min älskade facebook <3 hahah överdriv! men iaf. va på panetoz igår i kungsan, dom va jättebra! va där med clarice och olivia. sen träffade man på massa folk och såg många gamla bekanta. det va roligt :) men jag kände mig lite stor för att va där, det är så mycket barn.. men det va kul o se panetoz och träffa kompisar. ska dit idag igen på the voice konserten med massa kompisar tefo, roy, lloyd, jasmin.. mm :) det blir najs! får se om det är några bra artister, har hört att det va mest är dom gamla vanliga. annars ska jag ba chilla hemma tills ikväll, fixa lite här, äta o så. ha en bra dag! love

Kommentarer
Postat av: karin

hej jag är teknisk nolla och trodde jag kunde läsa dina svar här. Hittar inte ditt svar från min förra kommentar , men om du svarar här så ska jag kolla sen. Hur mår du hoppas allt är bättre och som sagt vad sa du hände dig i portugal. ???Take care

2010-08-15 @ 08:58:07
Postat av: martina

hehe jag förstår, det är inte så lätt! jag svara här ist. det är bra med mig tack, hur är det själv?



här är svaret:

Hey karin. okey kul o höra.

Jo det gör jag, pratar med mina föräldrar och när kompisar som stöttar mig väldigt mycket. jag vet.. det är mer problem när det gäller min tjejkompis som också va med. hon är helt instängd och vill inte ens prata om det. hon säger att hon inte känner nånting. och hon tar på sig skulden för det som hände :( hon behöver hjälp..

det va en kille vi va med sista kvällen, vi hade hunnit lära känna honom lite och fick tycke för honom. på natten va vi o bada i en pool och han kunde tydligen inte simma, som vi inte visste. så han sjöng och blev medvetslös och vi försökte dyka ner men det va för djupt o han va tung så vi skrek efter hjälp o några kom, och dom stod bara där. ingen gjorde nått. så han låg där på botten.. tills en kille kommer efter typ 5 min o får upp honom. då gör vi HLR på honom tills ambulansen kom och dom försökte rädda honom i typ 20 min, men dom lyckades inte :( så han dog.. det va försent..

2010-08-15 @ 11:40:45
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: karin

Vad fruktansvärt - jag förstår att du tagit det hårt . Hur går det med din kompis ? Får hon någon hjälp ? Kan inte hennes föräldrar hjälpa till på något vis eller vad tror du ? Ibland krävs kanske psykolog hjälp för sådant här. Stor kram

2010-08-16 @ 22:53:28
Postat av: martina

ah jo det är skit jobbigt :/ gör så ont i mig när jag tänker tillbaka.. men det va jobbigare i början. nu oroar jag mig för min kompis som är helt instängd.. hon pratar inte om det, visar inga känslor. inte bra alls! hon vill fly ifrån det helt. jag pratar med henne om det, hon pratar med några andra, men idag ska vi prata med hennes mamma om det, hon har inte ens berättat. så jag ska va med. ah jo jag vet, blir det inte bättre med henne så måste hon få hjälp. men jag finns alltid för henne



tack för ditt stöd, kram

2010-08-17 @ 13:31:42
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: karin

vad gullig du är martina

2010-08-17 @ 20:17:02
Postat av: martina

tack, du med karin :)

2010-08-18 @ 16:06:38
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0