kom in på dansen :D

Heellu :) hoppas allt är bra med er. jag sitter hemma och myser bara, är såå trött.. va ute igår med olivia, linda, malin, lloyd, roy, dj, eddie, tefo, kuddz och michelle. först va jag på nivå med olivia och drack lite sen mötte vi dom andra i stan vid 10 och drog till klubben nype. vi stod i kö mer än en timme o när vi kommer fram så släpper dom bara in dom vita, mig, malin och linda. men jag stannar vid öppningen för att vänta på dom andra, men dom kommer inte in för dom sa att olivia va för full och att ingen av dom stod på gästlistan fast det va roy som hade skrivit upp oss, JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA RASISTER! så vi börja tjaffsa med dom och fråga va fan problemet va. vi står där i typ 2 timmar, får prata med olivia vakter som vi berättar för vad som har hänt o dom skrev upp våra namn o skulle kolla om det hade blivit nått fel, sen säger dom att lloyd stod på listan men förut hade dom sagt att han inte gjorde det :O så vi blev fett sura! sen kom två killar, en vit o en svart, vi snackade med dom och sa vad som hade hänt, då sa den vita att den klubben är känd för att vara rasistiska o att dom brukar dela upp sig för att kunna komma in. assså helt sjukt :O fan va lack jag blev! hur fan kan man särbehandla folk så för hudfärg? :O asså omg.. men tefo ska iaf anmäla dom, SUUUUUUUUUUUG PÅ DEN NYPE! JÄVLA IDIOTER! meeeen iaf, vi drog där ifrån o gamade på donken, ni skulle sett mig o olivia, vi åt som djur och alla tog kort på oss för dom tyckte vi va så roliga.. får se om bilderna kommer upp sen :p hoppas inte! vi pumpade musik där o åt, hade fett kul, sen åkte vi alla hem till lloyd i rågsved på eeefter fest! det va skit kul :D det kom fler dit o alla dansa, drack lite, åt o skratta. tog massa kort också så klart :) lägger upp dom typ imorgon! va 2 killar, en killkompis som stod o dansa coupe decale, såååå duktiga! woow jag blev hypnotiserad asså :p på tal om dans, jag och olivia kom in på dansen på urkraft, coooooouupe deeeecaaaaaleee :D är överlycklig! vi börjar nästa torsdag :D i cant wait! men iaf, jag och olivia blev fett trötta under natten så vi somna tillsammans i soffan fast musiken va fett hög o alla skrek. men sen väckte lloyd oss så fick vi sova i ett rum ist, fett skönt det va! sen vakna vi på morgonen o gick upp o åt frukost sen väckte vi lloyd. vi chillade lite sen gick vi till centrum o köpte mat som vi lagade sen, det blev kyckling och potatisallad, fett gott :) sen kollade vi på film, olivia och lloyd somnade. sen åkte vi hem :) får se vad som händer ikväll. vill ba chilla, men så tråkigt att vara ensam. yeayea! ha de bäst, love





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0