MAGKATARR!

Heey. hoppas ni mår bättre än vad jag gör. jag hade min värsta natt nånsin.. fick jätte ont i magen igår, det börja brännas och spänna, fick kramer o allt.. det pågick hela natten och jag kunde inte sova. hade sååååå ont :( o vissste inte vad det va. så jag gick till akuten idag o fix reda på att jag har kraftig magkatarr. så nu måste jag ligga hemma, äta medicin och får typ inte äta nått.. inte stekt mat, inget syrligt, inga kryddor :( fuuuuuck asså! så nu måste jag bara ta det lugnt hemma, o det blir ingen kryssning för mig och olivia. är så ledsen.. plus att min katt är helt off, hon har varit det sen pappa flytta hit. inte kommit in, inte ätit, ingenting :( o nu när mamma kom så såg vi på min katt att hon inte mådde bra, hon satt i en hörna, öppnade inte ögonen och när man tog på henne så morrar hon. just nu ligger hon i mitt rum på golvet o typ sover. vi ska väl inte med henne till djursjukhus imorgon eller nått. stackars missy :( ush va hemskt! hon är helt deprimerad.. men men nu ska jag försöka bli frisk, äta skorpor o vila. ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: IJDVJSDILO

stackars dig :( hoppas att de blir bättre. krya på dig hjärtat. Sjukdomar hör inte hemma hos en vacker tjej som du. :) hoppas de blir bättre med katten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0