Massage

Heey im home now :) hur mår ni? jag är såååååååå trött... började 9 imorse och har haft 2 lektioner, på msk kollade vi på filmen i taket lyser stjärnorna, sen hade vi en föreläsning om betyg, högskoleprovet o sånt, sen psykologi där jag och emma jobba på jätte bra, vi ska nämligen redovisa nästa vecka om socialpsykologi :) sen slutade vi 12:15 så det va najs. efter åkte jag tillsammans med anni när jag skulle hem, va jätte länge sen jag träffa henne så vi satt o snacka om massa saker som hänt. sen gick jag hem, åt 2 mackor och typ spring tillbaka till tuben och åka till odenplan där jag skulle på massage på naprapat högskolan. det gick bra, han kände på min rygg, nacka och huvud. jag fick berätta vart jag hade ont o så, sen tryckte han på mina muskler så dom skulle slappna av. fick en ny tid på tisdag då han ska berätta lite övningar o så för mig. efter åkte jag hem, nu har jag duschat och sitter o väntar på mat, så fett hungrig! sen ska jag vila ett tag. love

Kommentarer
Postat av: lloyd

när ska du ge mig en skön fint massege ? :)

2010-08-25 @ 17:22:29
URL: http://lloydipoptellem.blogg.se/nyblogg/
Postat av: paulina♥

vad skönt :) jo min sommar har varit bra :) kram

2010-08-26 @ 20:35:03
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0