mobil på lagning

heey heey :) hur mår ni? jag sitter här med pappas laptop i sängen för det är nått knas med min data.. menmen det va en skön dag i skolan, vi hade en föreläsning om projektarbetet sen psykologi som jag älskar. det va bara fett jobbigt att komma upp imorse, va såååå trött.. hade en kvart på mig att göra mig i ordning, men jag hann iaf. det som fick mig att gå upp var att emma hade kommit tillbaka från turkiet så jag ville träffa henne, har saknat henne så mycket! efter skolan så åkte jag till farsta o lämnade in min mob för den är helt knas, går inte att ladda, så nu har jag en jätte ful mobil som ser ut som en tegelsten haha :p men det funkar. sen boka jag tid hos synoptikern. sen åkte jag hem o har ba chillat o fixat lite i mitt rum. ska typ vila lite om ett tag är så trött, sen äta middag. ahh.. de va de. love

Kommentarer
Postat av: ciiz

varsegod :D

2010-08-23 @ 18:24:48
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0