Mys hos charlize

Heey. pallade inte skriva nått igår, men jag va iaf i farsta och handlade lite saker, usb till min ipod och underkläder. sen åkte jag hem en stund tills jag skulle möta olivia i slussen för vi skulle hem till lilla charlize i sätra och hälsa på dom. vi hade jätte trevligt, åt jätte god mat, satt o prata, kolla på tv, lekte med charlize, fick nagelbehandling av charlize mamma katja, hon filade dom och målade, blev jätte fint. sen gick vi därifrån och båda vi åkte hem. jag åt lite sen gick jag och la mig typ vid 10, va såå trött. har ingen energy asså :/ känner mig levande död.. efter det som hände i portugal plus att jag har blivit jätte förkyld, har varit förkyld i typ 2 veckor men nu är det värre. har typ feber o allt och imorse vakna jag upp med ögoninfektion.. jättekul! ska kanske till farsta med nån och köpte lite saker, annars blir det chill hemma, sola o så. ha en bra dag! love


AFROOBABY





Kommentarer
Postat av: Anonym

när kmr bilderna upp från resan då gumman? =) btw, beklagar :/ <3

2010-08-06 @ 16:54:14
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0