rastlös

wazuuuuuuup? :D
ush blir så rastlös av att sitta hemma. vill vara med mina kompisar! men jag ska fan bli frisk snart, mår iaf bättre. min data har fått virus så fick stänga av den, nu sitter jag med pappas data i sängen, myyys! lyssnar på oldschool och pratar med sköningar. pratade typ 20 min i telefon med min mami, saknar henne så mycket! hon ska komma hit imorgon, hjälpa mig med tvätten o så. hon har våran katt hos dom nu eftersom hon inte mår så bra, dom va på djursjukhus med henne igår och hon hade nån katt förkyldning som va farlig o så.. men hon fick åka hem o vila. hoppas det blir bättre snart.

men kom igen kommentera lite nu så jag har nått skoj o svara på :p vad som helst! PEEEEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0