Riktig filmdag

Goodmorgon snyggingar! har sovit gott inatt. men är fortfarande förkyld, fett jobbigt :/ försöker göra allt för att bli frisk innan kryssningen, förutom att jag va ute och festa igår. jag, ramou, roy, lloyd, tefo, kuddz och många fler gick till mango bar där det va caribbean n latin kväll, det va fett najs musik men lite för mycket reggaeton. men annars va det fett kul, mycket människor, vi dansa hela kvällen och hade fett kul! ramou och jag drack typ en cider var sen bjöd han oss på en till, han va fett snäll och rolig :p vi gick därifrån typ vid halv 3, då va jag fett trött asså.. åkte direkt hem och sov och vaknade typ vid halv 1.. ska äta frukost nu sen ba chilla. kolla vädret liksom. idag är det en riktig filmdag. ska stanna hemma, bli frisk och kolla på notorious :) ha så mys! love

























Kommentarer
Postat av: Ramou

Tung kvälll assså

2010-08-08 @ 14:18:09
URL: http://knasssbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0