Stan med oliv

Goodmornin! va hemma själv igår, det va fett skönt! gjorde det jag behövde, städade lite, sola o så. sen va mamma och min bror här :D myspys! hade däremot en jobbig natt, eller jag vakna tidigt imorse med kramper i magen igen.. säkert för att jag åt pizza igår :$ inte bra.. så nu är bränningarna tillbaka.. faaaan! jag som mådde bra igår. men nu har jag lärt mig en läxa. men ska jag iaf försöka komma in till stan idag, ska träffa olivia, bjuda henne på lunch o kolla runt lite i stan, hon ska köpa en present till sin kompis :) skriver när jag är tillbaka, nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning! love

- När jag kommer hem vill jag ha massa kommentarer, aaajt? ;D



Kommentarer
Postat av: Teddy

i love the pic boo..dont know what it is, but u look amazing!!! have fun in town with olivia

2010-08-12 @ 11:27:08
URL: http://Teddys-block.blogspot.com
Postat av: karin

Portugal - vad hände ?

2010-08-12 @ 22:24:27
Postat av: martina

sv; karin jag svarade till dig när du kommenterade förut. du har inte angett nån blogg eller nått jag kan svara till så svara här.

2010-08-13 @ 12:49:51
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0