Ta vara på tiden

Goodmorning sweeeden! kolla vädret, det är fett najs :D är så glad! måste hitta på nått kul idag! snart börjar skolan igen, åååångest.. :/ så måste ta vara på tiden nu! igår var jag iaf med olivia i stan, vi skulle kolla på bio men det blev inte av för vi hitta ingen bra film, så vi gick runt i hela stan och sen satte vi oss på kungshallarna o åt och prata om massa saker. sen gick vi runt lite igen tills vi mötte olivias killkompis o hans kompis i gullmars. vi åkte runt lite med dom i hans bil, lyssna på musik o så. skit roliga :) sen åkte vi till farsta, chillade hemma hos honom, det va en till kille där med sina 2 söner, skit söta små mulatter! den eenaa va inte blyg asså, han satt o klämde på mitt lår hela tiden och lyfte på min tröja för att se min rumpa, blev heelt chockad! det är sånt hans pappa lär honom.. men iaf, det va chill där. kom 2 tjejkompisar dit också som jag inte visste kände dom här, så det va kul. stannade ett tag sen åkte hem o sov. nu är jag vaken, har ätit frukost, ska ta en dusch och sen se vad folket sks hitta på idag! mamma kommer över snart också :) woohoo! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0