The voice

Heeeey :D allt bra med er? jag mår bra, känner mig nääästan helt frisk nu, hostar lite o så fortfarande. är hemma nu, lyssnar på regnet utanför o chillar bara. ska fixa lite ny musik snart, kolla på film o så. blir nog ba chill hemma idag. igår grillade jag först med familjen, åt jätte god mat, grillad kyckling sen va jag på the voice med några kompisar olivia, lloyd, roy, brian, tefo, elin, lisa, kuddz, kabo, mm.. vi hade skit kul :) fast det va sååå fucking varmt, höll på att svimma asså. först va vi typ längst fram sen gick jag o några o skulle möta nån så när vi kom tillbaka hade det kommit så mycket folk så vi va typ längst bak, men det gick bra ändå. jag fick kolla på skärmen :p men det va kul, vi stod o dansa, träffa på folk o så. inte världens bästa artister, men dom va duktiga. det va tinie, sean banan, lazee, flo rida, mm.. lazee va bäst :) såå söt med sitt mellanrum mellan tänderna, jag döör så charmigt. det bäääästa och sjuuukaste med hela konserten va att michaels producent Quincy Jones vaaa dääääääääääääär, på scenen, han satt där! omg! blev så rööörd! helt sjukt att han va där. det va hans som producerade michael jackson sen han va liten.. helt sjukt asså, så häftigt! aah men det va en najs kväll iaf, varmt men kul. efter så gick vi o åt på max sen åkte alla hem. här får ni lite bilder från igår, taaake care!

Maten jag åt igår:


Me, myself and i:





Mina älsklingar och jag:











Artisterna:










RUUUUUMPAAA

Kommentarer
Postat av: Melissa

Varifrån är ditt halsband ? :)

2010-08-17 @ 00:25:32
Postat av: martina

jag köpte det på hm, men det såg inte ut så först, det va tre kedjor tillsammans men jag tog bort 2. men det finns på lite olika affärer :) kolla runt lite, bikbok, hm o så

2010-08-17 @ 13:32:47
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0