Where is the..

comments comments comments ?


Kommentarer
Postat av: karin

Hej ! Hur mår du Martina ? Jag följer din blogg ibland . Ta hjälp av någon vuxen och prata om det som hände dig i portugal. Annars kommer det att tynga dig länge. Vad hände ? Varför dog killen ? Var du i närheten ? Kände du honom ? Din magkatarr hänger säkert ihop med det här du berättar och alla andra tunga saker du har runt dig.

2010-08-10 @ 14:15:31
Postat av: martina

Hey karin. okey kul o höra.

Jo det gör jag, pratar med mina föräldrar och när kompisar som stöttar mig väldigt mycket. jag vet.. det är mer problem när det gäller min tjejkompis som också va med. hon är helt instängd och vill inte ens prata om det. hon säger att hon inte känner nånting. och hon tar på sig skulden för det som hände :( hon behöver hjälp..

det va en kille vi va med sista kvällen, vi hade hunnit lära känna honom lite och fick tycke för honom. på natten va vi o bada i en pool och han kunde tydligen inte simma, som vi inte visste. så han sjöng och blev medvetslös och vi försökte dyka ner men det va för djupt o han va tung så vi skrek efter hjälp o några kom, och dom stod bara där. ingen gjorde nått. så han låg där på botten.. tills en kille kommer efter typ 5 min o får upp honom. då gör vi HLR på honom tills ambulansen kom och dom försökte rädda honom i typ 20 min, men dom lyckades inte :( så han dog.. det va försent..



tack för ditt stöd!! kram

2010-08-10 @ 16:18:02
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0