worse and worse..

Heey på er. allt bra? jag har blivit sämre :( inatt så svullnade min hals upp på högra sidan så jag fick svårt o andas och kunde inte svälja för att det gjorde så ont. fick ligga o spotta ut allt ist :( låg o grät och visste inte vad jag skulle göra. hade så ont. så idag gick jag och pappa till akuten i gubbängen där dom undersökte mig, tog prover o så. proverna visa inget, men jag kan ha nått virus och så har jag nån infektion i högra lymfkörteln.. så det han sa va att jag ska äta massa alvedon varje dag för att linda smärtan. och sen kände han på min mage som har blivit lite bättre. jag har inte haft lika ont som innan så det är väldigt bra, medicinen funkar :) hoppas bara att jag blir frisk snart, pallar inte ligga hemma. plus att min älskade vän olivia också har fått magkatarr, hon va hos läkaren idag och fick veta det och så fick hon pencilin. så båda vi ligger hemma sjuka :( vi blev förkylda samtidigt några dar innan portugalresan och nu har båda magkatarr. herregud! vi lider verkligen med varann, soulmate <3 men idag blir det chill såklart, som igår, jag kollade på massa bra filmer, seven pounds, babyboy och houseparty. idag ska jag kolla på The Pursuit of Happyness och houseparty 2 och 3. ettan va sååå rolig, såna här oldschool filmer där dom festar, håller på med tjejer och hit o dit. fett roliga :p svart komedi såklart! dom måste ni se. massa kända skådespelare med som, Martin Lawrence, Christopher Martin, Robin harris, Paul Anthony, mm.. men ni får ha det så bra! love

Kommentarer
Postat av: Pauline

dom där houseparty filmerna vart hittar man dom? :D

2010-08-15 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0