Bedroom

Heellu :) sitter och chillar hemma bara, åt frukost för en stund sen, är helt död efter igår. först var jag på julshow och kollade på massa afrikanska dansuppträdande, det va sååå grymt! alla va jätte duktiga och man vill bara ställa sig upp o dansa. verkligen skitkul och olivia som också uppträdde till reggeaton va jätte duktig, blev så stolt :) så det va en najs kväll med olika dansuppträdande, trummor och mycket glädje. efter så mötte jag upp olivia och jag, och och en killkompis åkte taxi till bedroom där vi mötte några andra. va faktiskt första gången jag va där, konstigt nog, för det är liksom exakt min smak på klubb, bra musik, mycket hiphop, mycket folk :) riktigt najs faktiskt! jag va där ett tag sen åkte jag o sov, kände mig helt ohype.. har inga planer för idag, men tänkte kanske bara chilla hemma, köpa lite godis och sega. tog lite bilder igår på showen men dom blev inte så bra, det va mörkt och dom rörde på sig så himla mycket, men här kommer dom iaf. love














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0