Challe balle <3

Godmorgon! sitter o chillar som vanligt på morgonen, har ätit frukost och duschar, plus fixat mina kläder o hängt in dom i garderoben, då blev mamma glad ;) ska göra mig i ordning och fixa lite saker sen ska jag åka till sätra hem till katja, charlize och charlie och hälsa på dom. ska bli jätte kul! va ett tag sen jag träffade dom mina söta popokorvar :) får se hur länge jag stannar där, men efter ska jag nog bara hem. shieeeet snart är det nyår, måste börja planera. men folk verkar helt otaggade, haaalllå wake up! på nyår blir det paaarty :D men tror jag vet vad jag ska ha på mig iaf.. ha en bra dag! love




Challe balle med sin gris som också heter Martina (eller pinja som hon säger) haha!
Min älskade prinsessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0