Girlpower!

Goodmorning! hur mår ni? själv mår jag bra men vaknade upp av västa mensvärken.. fyfan :/ killar va glada att ni slipper. som jag pratade om med min vän fanny som nyss har född barn, vi tjejer/kvinnor är grymma. vi går runt o har ont av mensvärk varje månad, när vi blir gravid går vi runt med en stor mage som gör att vi får ont i ryggen och fötterna och sen ska vi föda ut ett barn och det är ju inte det skönaste. ni killar ska vara glada att ni har oss. men vi kvinnor har också turen att få gå igenom detta för det är det mest underbar som kan hända! känna sitt eget barn i sig och när den kommer ut få hålla om den mot sitt bröst. girlpower! hehe iaf, jag har varit vaken ett tag, bara chillar framför datan, ska äta frukost snart och sen får vi se vad som händer under dan, har inga planer än så länge. love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0