Home

Heey på er :D nu är vi hemma från julkryssningen, va tillbaka i slussen vid halv 4 då fick vi vänta på en taxi mer än 30 min.. fett kaaaallt! men tillslut kom den, skönt o slippa tuben o allt bara rakt hem :) det va iaf jätte kul på kryssningen, verkligen annorlunda från andra jular som man har firat hemma. när vi kom in på båten chillade vi ett tag, jag mötte upp emma och hennes kompis micha så gick vi runt och checka båten och sen gick vi till taxfreen när den öppnade o köpte massa dricka och godis. innan vi skulle äta var vi i hytten, jag, mamma och hennes kille och delade ut julklappar, jag fick en parfym jag önskade mig, älskar den! sen fick jag ett läppstift jag hittade på båten och även lite trosor och hello kitty sockor o pengar o så. blev jätte nöjd :) köpte även en bok till mamma som jag själv vill läsa hihi ;) smart va? vid 5 åt jag och familjen julbord, det va såååå mycket mat, varm mat, kall mat, bröd, efterrätt, massa olika drycker. hur gott som helst :) vi satt där typ 2 timmar o åt och pratade, vi hade jätte trevligt. efter så fixade jag mig tills emma och micha hade ätit, dom åt vid 7 till typ 9 sen mötte jag dom så gick vi ner till deras hytt, den va lääängst ner, våning 2, fett läskigt! det va vid maskinrummen o allt.. va så rädd :p men iaf, vi va i deras hytt några timmar, drack, pratade, tog kort o hade jätte kul! tillslut blev vi rastlösa o gick upp för o kolla läget och kl 12 öppnade discot. det va tuung musik asså, lovar! djn va grym :D han spelade massa dancehall, hiphop, rnb! vi dansade hela tiden och när vi gick trötta chillade vi lite i hytten. lite annat hände under kvällen också, det blev lite bråk o så men det slut bra iaf. det va en lyckad kväll :) jag gick o la mig vid halv 5 typ och sen gick vi upp idag vid halv 11, gjorde oss i ordning o gick o åt brunch, det va också fett gott. massa bröd, pålägg, drycker, mat osv.. gottgottgott! har säkert gått upp några kilo nu (a) resten av dan har vi bara tagit det lugnt, jag, emma och micha. vi kollade lite i taxfreen o så, gick runt o kollade på människor och uppträdanden. har varit så seeg idag. när vi va framme gick vi ut och tog en taxi en som sagt. nu är vi hemma, ska värma oss lite sen gå o äta pizza, gott :) hoppas ni hade en underbar jul och hoppas tomten va snäll o gav er det ni önskade er! det fick jag iaf, en del av det! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0