JAG FICK JOBBET!!

Heellu :D yes ni ser min rubrik, jag fick jobbet, är jätte glad! intervjun gick bra, hon som intervjuade mig va jätte trevlig, hon berättade om jobbet och ställde lite frågor som jag fick svara på, hur man är en bra säljare o så. när vi va klara sa hon att hon tyckte jag va jätte trevlig och att jag säkert kommer bli omtyckt av alla där och att jag passar bra för det jobbet. jag ska börja den 12 januari :) ska bli kul o se hur det är! äntligen kommer jag få mina egna pengar woohoo! o tack till alla mina fina vänner som önskade mig lycka till innan jobbintervjun, hade inte fått jobbet utan er ;) big love! nu ska jag chilla med familjen o äta nått. love


Kommentarer
Postat av: Hanna - Två prinsessors dagbok ♥

vart kommer den guldiga tröjan ifrån? :)

2010-12-23 @ 22:39:20
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0