KATT!

Heeey :) wazuup? jag har nyss kommit hem från stan, ska plugga lite o ba chilla ikväll mår fett illa :/ va i skolan idag, pluggade för fullt, jag och emma pluggade psykologi i flera timmar utan paus, va helt inne i en annan värld. vi va jätte duktiga :) efter skolan åkte vi till stan, gick runt i alla affärer och kollade runt, jag köpte lite saker till olivias maskerad fest på fredag, jag ska vara en katt ;) så köpte en mask och lösnaglar. sen köpte jag vantar och strumpor. lite smått o gott. vi gick runt lite sen åt vi o åkte hem. sååå himla mycket julgrejer överallt, så mysigt :) riktig julkänsla! men uuush va kallt det är, flera minusgrader :( höll på att frysa ihjäl idag, imorgon ska jag sätta på mig fett varma kläder, mössa, vantar, halsduk allt! nu ska jag chilla lite med min family. ciaaaao! love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0