Ladies night på Bedroom!

HOOLA! det va gaalet igår på bedroom, va där med emma och ramou. innan va jag och ramou på nivå och drack lite sen mötte vi hemma i rådis. det va inte så mycket folk när vi kom  till bedroom men under kvällen strömmade det in folk och sen va det fullt. det va galet kul, träffa folk man känner, bästa oldschool hiphopen, bra stämning, vi dansade hela kvällen och träffade massa sköna människor :) helt lyckat! vi gick därifrån när dom stängde, då gick vi till mcdonalds i hötorget o åt lite sen drog jag hem, åkte i sällskap med 2 killkompisar christian och njol, trevligt trevligt. när jag kom hem decka jag direkt va så trött. sov till kl 1 idag sen gick jag och mamma upp o åt frukost. nu chillar jag bara o kollar igenom bilderna vi tog igår. ska bara ta det lugnt idag, ikväll kanske jag ska på min killkompis hemmafest i jordbo, vi får se :) peace n love så länge! kul att så många har kommenterat. skriv gärna om det är nått ni tycker jag har missat i min blogg! love




















Kommentarer
Postat av: anna

vissa gärna bilder ni tog igår :)

kram

2010-12-18 @ 14:54:44
Postat av: martina

Ofcourse, nu är dom uppe :)

kram

2010-12-18 @ 15:18:23
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: anna

tack så mycket :)

btw love ur blogg



kram

2010-12-18 @ 16:07:10
Postat av: martina

Ur welcome :)

Åh va kul o höra, tack!

Fortsätt kommentera.



Kram

2010-12-18 @ 16:11:13
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0