Lucia

Heey! idag är det lucia, inte för att jag har firat det men ändå :p va luciafirande i skolan vid 9 men jag pallade inte gå dit. hade en lektion, franska, kl 10. trodde vi hade prov så jag satt o pluggade igår men det är visst v.4 :p efter lektionen gick jag o åt med anni och lloyd och efter gick jag och anni till gallerian där jag köpte 2 gosedjur till mina kongolesbebisar som ligger på astrid lindgren sjukhus, en av dom är sjuk :( så jag åkte dig idag med deras brorsa och hälsade på, deras mamma blev jätte glad. vi va där ett tag o han som va sjuk mådde verkligen inte bra, han va helt hängig och sova bara.. den andra däriemot va rastlös och glad :p lekte med honom hela tiden tills vi gick. jag och anni blev även bjudna på kongolesiskt bröllop i alby den 25e så ska försöka gå dit, skulle va så kul! deras bröllop är ju värsta festen, med massa god mat o dans. yesyes, men nu ska jag vila lite sen får jag se om jag pluggar. längtar tills loooovet, det börjar på torsdag! love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0