Min dag med Sandra

Shuusan! idag träffade jag min vän sandra, va ett tag sen så det va kul o få träffa henne igen och umgås lite. vi tog en långpromenad mot min vilja till farsta centrum, gick runt lite där i kaoset, men hitta inget. när vi hade varit där ett tag åkte vi hem till sandra, chillade lite där o värmde oss sen ville vi göra nått så vi åkte tillbaka till farsta och tog en fika, jag tog en varm choklad som vanligt och sandra tog en latte och en jätte god macka som gav mig förslag på maträtter med pesto, peeesto ääär sååå gooott! eller vad tycker ni? vissa tycker det är blää. men tänk er, pasta med kyckling, pesto och soltorkade tomater eller en frukost med toast och äggröra med pesto. muuums! iaf, vi satt o pratade lite på fiket o hade jätte trevligt. efter gick vi runt en kvart i centrum och då köpte jag en spetts body och ett armband, im gonna show u soon! nu är jag iaf hemma, ska äta lite glass som jag har kvar och sätta mig i soffan med my family. love




Armband från Lindex, 99 kr
Spetts body från JC, 124 kr
Lack leggins från Gina tricot, 99 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0