My babygirl <3

Heellu! har precis ätit frukost, chillar nu bara. tänkte berätta om min dag igår. jag va hemma hos katja och charlize i sätra. vi hade jätte kul :) jag och charlize kollade på en rysk barnfilm, jätte rolig även fast jag inte fattade nånting, men det gjorde charlize och hon kunde heela filmen utantill. charmtroll :) när hon hade tröttnat på filmen ville hon höra låten waka waka och hon är såå söt för hon sjunger waka waka eh eh och så dansar hon som dom, hon va så söt så jag fick tårar! jag och katja (hennes mamma) satt och skrattade. sen bjöd dom på mat, kyckling och potatisklyftor och sås, hur gott som helst! vi åt och åt sen la vi oss trötta i sängen och kollade på charlize när hon skuttade runt i hela rummet och hoppade i sängen, hon blev helt hype efter hon hade ätit choklad. sen lite senare skuulle hon sova så då gav jag henne en godnatt puss sen gick jag och katja till vardagsrummet och kollade på tv, åt lite mer och satt o pratade om allt möjligt, jätte mysigt :) vid halv 10 tiden gick jag därifrån och åkte hem. gick o la mig direkt när jag kom hem, va helt slut. katja berättade att innan jag kom när hon skulle hämta charlize på dagis så ville hon först inte gå hem men sen när hon sa: vill du träffa pinja? då hon ba piiiiiiiiinjaaaa så sprang hon o klädde på sig! fööör söt! hela tiden till mig, pinja kom, pinja titta, hej pinja, jag är hennes pinja och hon är min challe balle :) big love 2 u! nu ska jag tvätta lite kläder och planera nyår sen ska jag nog träffade min vän linda, får se vad vi hittar på. love









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0