Mysdag

Hellu! nu är jag hemma igen, jag mötte upp fanny och hennes kompis och båda gick med barnvagnar. fannys lilla son kevin va sååå söt :) vi satte oss i fikade i farsta och jag fick hålla i lilla kevin, det va så gosigt. det är en helt annan sak när man håller en bebis som är så liten, han är bara 1 månad. vi satt kvar där ett tag sen gick vi runt och kollade efter julklappar men jag hittade inget.. jag fick köra vagnen, kände mig som en mamma hihi! längtar verkligen tills jag får mina egna barn :) kommer skämma bort dom med min kärlek! när vi hade gått runt ett tag så bestämde vi oss för att åka hem till fanny, jag, fanny och kevin. när vi kom till henne satte vi oss och kollade på tv och gosade med bebisen och deras hund tyson. vi hade jätte mysigt och kevin va så söt, han somnade, vaknade, skrattade och åt. han fick sova lite i min famn också, så härlig känsla. liten och varm. sen blev jag tvungen att lämna dom o åka hem. ska gå o lägga mig om ett tag är så trött.. imorgon är det julavslutning, fett skönt :) love







Kommentarer
Postat av: Chanti

awww that bear suit is soooooooo cute

2010-12-16 @ 16:23:03
Postat av: martina

i know :D i love it!

2010-12-16 @ 16:27:04
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: Kiqi

Åh herregud vad söt!!

2010-12-17 @ 22:24:18
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0