Naprapathögskolan

Hellu folket! jag har precis kommit hem från en sköön massage på naprapathögskolan, dom är verkligen bäst och det är hur billigt som helst, för studenter kostar det 140 kr och annars 170 kr! och dom är jätte duktiga. känner mig helt avslappnad nu och har inte lika ont. försöker gå dit en gång i veckan men dom är oftast fullbokade. eftersom jag va där idag blev det ingen skola för mig, ska sitta hemma och plugga istället men först ska jag äta frukost med mamma. sov hos anni i natt som jag skrev igår, vi hade jätte mysigt, gosade med hennes hundvalp mila, tittade på tv och åt chips :) mila sov med oss heeela natten och hon va nästan segare än oss på morgonen. såå söt! ska visa bilder på henne! love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0