Party hos olivia <3

Heeellu! hur mår ni? jag mår okey, trött från igår, har inte sovit så många timmar. jag har inte hunnit skriva på dom sista dagarna men nu är jag tillbaka :) i torsdags efter skolan åkte jag och emma o träffade sanna i medis där dom åt kebab. emma gick efter en stund till sitt jobb och jag och sanna gick och fikade på ett jätte mysigt café där jag alltid va förut. vi drack varm choklad och pratade om allt :) efter några timmar åkte jag till dansen, jag satt och plugga lite innan dansen sen va det dags att fucka ur! det va jätte kul, men jag kände att jag inte hade så mycket ork eftersom jag fortfarande är sjuk. men vi körde lite nya moves och det va kul :) efter åkte jag hem, duschade och planerade inför morgondagen då jag skulle till olivia och fira henne som va igår. skoldagen igår va chill, jag och emma gjorde en redovisning om depression i psykologin och det gick bra :) nu ska jag få mitt slutbetyg i psykologi och det har gått rätt bra! efter skolan åkte jag snabbt till stan och köpte present till olivia sen åkte jag hem och fixade mig med lösnaglar och kattoutfit ;) mötte upp lloyd, roy och michelle och åkte tillsammans till olivia i nacka. det va några där när vi kom och det kom fler och fler under kvällen, blev rätt mycket folk! först åt vi jätte god kycklingsallad med kycklingspett och sedan chillade vi, pratade med alla och lyssnar på musik. senare så blev alla lite mer hype och folk började dansa och dricka. det va huuur kul som helst :) vi firade olivia på bästa sätt, hon fick lapdance av sam och lloyd, sååååå sexigt! sen fick hon massa fina presenter. vi dansade, drack, tog kort och ha jätte kul! en del sov kvar och imorse hjälptes vi åt att städa huset och sen åt vi frukost. chillade med några som va kvar idag och sen åkte jag hem. är ensam hemma nu, duscha nyss, ska ba chilla ikväll. love




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0