Sovit feeett länge

Jaa godmorgon, typ.. jag vaknade för en stund sem vid typ 4. helt sjukt :p hur kan man sova så länge? mamma och hennes kille gick tidigare idag o åka till stan o när dom kom hem låg jag fortfarande o sov haha! aja, nu är jag vaken iaf, har ätit lite mat, revbensspjäll och potatissallad. nu ska jag bara chilla, får se vad som händer ikväll, vill typ fika eller nått sånt mys. igårkväll var jag på hemmafest hoss min vän byron, jag åkte dit med roy, lloyd och tefo så träffade vi fler där. det va chill, vi rökte lite vattenpipa och pratade. störningsjouren kom dit så vi kunde inte ha så hög musik, så det blev lite segt, men vissa dansa iaf och det va en skön stämning. vi åkte alla hem samtidigt med nattbussen och vi gick av i gullmars o tog tuben hem. här kommer lite bilder från igår. love

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0