This is it

HAAALLÅ DÄR KÖTT O BLÅBÄR! hur mår ni mina älskade läsare? själv är jag seg som vanligt, men annars är det lugnt. har varit med sanna hela dan, hon ringde o väckte mig halv 9 imorse för hon fick gå från jobbet så hon kom hit. vi vilade lite först sen gick vi upp o åt frukost sen har vi bara chillat, bakat chokladbollssmet och kollade på michael jacksons film this is it, den va så bra. blir helt rörd när jag ser honom och allt dom hade fixat till hans sista shower. jag skulle dit och jag är så ledsen och besviken att det aldrig blev av, men det blev som det blev och jag vet att michael har det bra i himlen för han är en ängel och världens underbaraste människa. lyssna på hans texter o alla lär sig mycket, mycket mer. sanna gick hem nyss så jag ska chilla med familjen och planera lite inför jobbintervjun imorgon, är lite nervös.. wish me good luck!! love

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till sötnos =) vad är det för jobb?

2010-12-20 @ 22:44:50
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0