Varmcholad med grädde

Heeeey! är hemma från skolan nu, gick upp fett tidigt o va där halv 9 o så säger dom att vi inte börjar då, utan vi börjar 09:50 typ.. dom hade ändrat på vårat schema så det stod att vi började halv 9, men det va tydligen nån som hade gjort fel. fett jobbigt! men vi fick börja då iaf, vi redovisade i msk om hiv och aids, jag och emma. det gick bra, tror det va godkänt iaf. hoppas folk lärde sig nått och kommer skydda sig med kondom ;) efter redovisningen jobbade vi med vårat projekt, vi har skrivit klart boken nu, ska bara skriva inledningen och baksidan på boken och david ska rita alla bilder, det är bråttom nu asså. vi ska vara klara snart sen måste vi kontakta ett bokförlag som kan trycka boken osv.. fullt upp! resten av dagen hjälpte jag david och plugga, vi chillade i bibblan och lyssnade på musik samtidigt. efter skolan åkte jag direkt hem och nu har jag nyss druckit varmchoklad med grädde, bäääästa :) love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0