Vill bort från kalla sverige!

Ja det vill jag verkligen, skulle göra vad som helst för att få va i ett varmt land nu. är trött på kylan och är så avis på alla som ska åka utomlands eller som redan har åkt. har pratat med 2 vänner idag som ska åka snart, en till gambia och den andra till kenya, plus att jag har några vänner som nyss åkte till gambia, osv osv.. jag vill också, om man endå hade pengar eller någon man kände i nått annat land. jag får hålla ut och se fram emot att resa runt i världen om några år.

tänk att få sitta på den här vackra stranden i jamaica i den varma solen..


Kommentarer
Postat av: tess

Ohh thanks !! :)



Dansar hiphop! Take care u 2 !

2010-12-17 @ 00:03:59
URL: http://jahtess.blogg.se/
Postat av: Julclaude

sv: ibland men är inte så bra när det afrikansk mat, kör mest svenskt då jag tycker det snabb och lätt hehe ^^ jag kommer från Kongo Brazzaville, finns 2 länder som heter Kongo den jag kommer ifrån har Brazzaville som huvudstad och den andra har Kinshasa, de ligger bredvid varandra.. googla om du vill veta mer :) själv?



ååh vad kul med julkryssning, hoppas ni får det trevligt där ;)

2010-12-17 @ 00:36:29
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0