We´re all africa

Heeey bloggen :) igår blev det en chillkväll hemma hos mig med sanna, vi kollade på filmen den vita massajen, som jag har sett typ 20 gånger, världens bästa film, jag älskar den, deras kärlek är obeskrivlig, hon känner direkt en tillit till honom och hon bara vet att det är rätt, kärleken sitter verkligen i ögonen, man vill bara åka direkt till afrika och uppleva det hon får uppleva, iaf det som är bra. tyvärr är det kulturkrockarna som är grova.. menmen, vill man bo där så får man anpassa sig. längtar tills jag ska resa runt i afrika :) min största dröm! iaf, jag och sanna hade en mysig kväll, pratade om allt möjligt, kolla på film och åt godis. idag har vi också bara tagit det lugnt, kollade på roliga filmklipp och lyssnat på skln musik. är alltid kul o lyssna på gammal svensk hiphop som man lyssna på förr, man får upp så mycket minnen :) kärlek ken ring, highwon, ison & fille, petter, mm! idag har vi också kollat lite på resor till göteborg eftersom vi tänkte åka dit på nyår, har inte hittat några bra priser än, men vi ger inte upp! vi ska inte va i stockholm! sanna gick för ett tag sen o jag har nyss duschat, har ett stort prov imorgon i franska så ska sätta mig och plugga hela kvällen.. ha det bääääst everybody! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0