123

Shu alla :) hur är det med er?
igårkväll vara jag bara hemma med mitt godis och kolla på massa filmer. deppa eftersom jag saknar min älskling så mycket.. men imorgon kommer han hem :D wooohooo! ska åka dit på dagen o så stannar jag nog hela veckan.

idag gick jag upp typ halv 12 och åt frukost med mamma och hennes kille sen åkte vi 3 till farsta där jag lämna tillbaka lite saker och köpa lite nytt som schampoo och balsam som jag ska ha hos mawe. först solade jag och mamma också så vi blev lite bruna ;) jag gick hem när jag va klar och nu sitter jag här. ska duscha och så om ett tag, måla naglarna och packa till imorgon. sen ikväll ska jag och familjen äta tacos :D senare ikväll får vi se vad jag hittar på. love


Kommentarer
Postat av: jasmina

hej tack din med :)

2010-02-27 @ 15:18:05
URL: http://jasminab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0