Bolibombisar

hellu :) igår åkte jag till mawe igen. vi hade jättejätte kul :D först tog vi det bara lugnt, hämtade hans tvätt i tvättsugan o så. sen satte vi på hög musik och börja dansa o sjunga, sen började vi träna situps och grejer :p haha fett kul det va! efter det gjorde vi lite mat o åt sen tog vi det bara lugnt framför tvn. myysig kväll jag svär :) haha skönaste när vi råka kolla på bolibompa så sa hej tjej "hej alla bolibompisar"! och vi tyckte det lät fett kul så vi drev om det hela kvällen. vi vakna typ 10 imorse då hade vi lite "morgon gympa" sen gick vi upp och åt lite frukost sen gick vi ut med zimba. resten av dan tog vi det bara lugnt sen åkte vi tillsammans när jag skulle hem för mawe skulle till gymmet i östertälje. nu är jag hemma, har precis ätit 2 mackor och druckit oboy. ska ta en dusch nu sen städa. imorgonbitti mååååååååste jag till läkaren, har sagt det nu 100 gånger. men måste imorgon asså! godnatt på er, love

Lovelovelove



Kommentarer
Postat av: erika

grymt söta bilder sis :))

2010-02-08 @ 22:51:13
URL: http://insidemymind.devote.se
Postat av: Ranya

fina ni är :) glad för din skull babe

2010-02-09 @ 19:43:45
Postat av: martina

tack gumman :) <3

2010-02-09 @ 20:16:27
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: ;D

är din kille från gambia? är du wigga?

2010-02-11 @ 20:14:14
Postat av: martina

nej det är han inte.

ja jag är fett med wigga!

2010-02-15 @ 15:38:33
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0