fett kuul

shusan :) är fett trött efter dansen, faaan va kul det va :D vi körde hiphop idag också men vi gjode massa grundsteg, klick och lätt o hit o hit. det va skitkul faktiskt :) innan dansen va jag i skolan, den va som vanligt. men jag och emma gjorde en lite rolig sak. moneymoneymoney ;) vid kl 12 kom astrid och elin då gick dom med mig och madde till gallerian där jag köpte ett par svarta jeansleggings, skitsnygga :) sen gick vi tillbaka till skolan och när jag sluta åkte vi hem till astrid och hämtade hennes danskläder sen åkte vi till stan o åt och sen gick vi till dansen och värmde upp lite. efter dansen åkte jag hem dirket, har tagit en skön dusch nu. ska göra mig iordning sen åkte till mawe. har fett mkt att göra så hinner inte skriva mer. vet inte om jag kommer kunna skriva i helgen, men imorgon ska jag, madde och mawe hem till mawes kompis fadi som har fyllt år. vi ska festa lite hos honom och så :) ska bli kul! skriver så snabbt jag kan igen. ha en bra helg! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0