Gott och blandat

Hellu :) idag var det en skön dag, vi började sen och slutade typ vid halv 1. när vi sluta åkte jag och emma till stan och jag shoppade massa kläder o så.. har lite ångest att alla pengar försvann på en dag, men imorgon kommer mer :p måste verkligen sköta min ekonomi nu! ska ju va hos mawe på lovet så då måste jag bidra med matpengar. va i stan från 1 till halv 7 typ för vid 4 kom vivvi och då gick vi o fika. va hemma vid 8 o då duscha jag. har pluggat lite också och gjort klar en inlämningsgrej som jag skicka in till min lärare så jag inte behöver gå på första lektionen imorgon. fett skönt! nu har jag ätit, kyckling och potatissallad och ska snart plugga vidare med islam som vi har prov på imorgon. hoppas verkligen att jag klarar det! så det är det jag ska göra ikväll. imorgon är det fredag och början på ett låångt lov, 10 dagar typ! fan va skönt det ska bli, visst? :) nu ska jag pluggish, love

MAAAAWE ÄLSKLING JAG SAKNAR DIG, KOM HEM NU! <3


Kommentarer
Postat av: marvelicious :P

naw äslkling saknar dig me .. kommer snart hem <3

2010-02-26 @ 03:32:21
Postat av: martina

haha marvelicious va? :p

älskling kom hem nu! <3

2010-02-26 @ 15:00:57
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0