Grattis bror!

Heeej :D hur mår ni alla? själv har jag fett ont i huvudet :( är hemma hos pappa nu med familjen, vi ska fira min bror som fyller 27 år idag :D grattis! <3 vi ska snart äta tårta och dricka kaffe. tårtan är jätte fin, ska visa imorgon! idag har jag varit i skolan som vanlig, sista lektionen kollade vi på romea och julia i mysrummet. vi satt massa i sofforna och hade jätte mysigt. efter skolan gick jag och madde till liljeholmens galleria och kollade lite på skor och kläder. jag köpte ett fint fest linne på gina :) hittade ett par fett fina skor också, men dom va liiiite för dyra :( efter åkte jag hem och packade sen gick jag till pappa. ikväll ska jag till mawe o sova där :) är ledig imorgon så det är skönt!

igååår va det ju final på paradise hotel :D såg ni det? Jackie och patrik vann, woho! tycker dom va värdiga vinner. eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0