JÄVLA SL!

Asså fyfan va arg jag blir! skulle till skolan imorse och hela gröna linjen va avstängd :o skulle ta ersättningsbuss till gullmars men tror ni den bussen kom? nej! plus att det va minst 200 pers som stod och vänta på den i en lång kö. och alla va helt hysteriska och skrek att man skulle ställa sig längst bak i kön. och på det så är det typ 20 minus grader ute och jag höll på att frysa ihjäl så fick gå hem igen. har nyss mailat min mentor och mina lärare att jag inte kommer till skolan. asså jag blir galen på det här! nått måste dom ju göra, gratis taxi eller nått! ska det vara så svårt och köra tunnelbanor när det går ibland och på vissa linjer.. fattar inte vad dom tänker seriöst :s

iaf.. helgen har iaf varit jätte mysig. va hos älsklingen och vi tog det bara lungt i fredags, jag somna i hans knä i soffan när vi satt o kolla på tv. det va typ direkt efter jag hade kommit. jag va så trött asså :p på lördag sov vi typ till 3 sen gick vi upp o åt frukost och sen tog vi ett varmt, mysigt bad tillsammans. senare på kvällen kom mawes pappa och hämta oss o så åkte vi till hans pappa i östertälje. där va vi ett tag och åt jättegod mat o efterrätt. vid 11 tiden skjutsade hans pappa hem oss igen o när vi kom hem kolla vi på tv ett tag sen somna vi i soffan med huvudena mot varann. på söndag kom mawes kompis fadi hem till mawe och åt frukost med oss. dom skulle planera inför deras resa till malmö idag. dom ska dit med sitt fotbollslag på kup. synd att dom fick väntade på tåget 6 timmar imorse.. tycker så fucking synd om dom! men nu är dom typ påväg iaf. kommer sakna dig baby :( i vecka fyfan.. men snart är det lov :D lääängtar! jag åkte iaf hem på söndag och mawe o fadi skulle till solna då så åkte med dom. vi fick vänta på tåget typ 1 timme och det va helt kaos, vi höll på att frysa och svälta ihjäl.. men tillslut kom jag hem.

vill bara säga en sak till, JAG ÄLSKAR DIG MAWE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0