me dont know

Hellu. tog bort allt jag skrev om min helg och alla hjärtans dag för det har hänt lite saker som gör att allt det bara va skit. har inte så mycket att säga om det nu och vet inte vad som kommer hända mellan mig och min "boyfriend" framöver. vi får se.. har ganska deppig och irriterad idag över det som hände igår. men det är lungt. orkar inte bry mig så mycket. har varit i skolan idag och på första lektionen redovisa min grupp om genus, det gick jättebra. vi fick lite fika också, kaffe och kakor hihi :) när vi va klara åt vi lunch sen fick vi chilla lite tills nästa lektion börja och på den lektionen va vi i grupper och fick skriva om hur fritiden va på olika årtal, jag och madde skrev om 60-talet. sen fick man skriva lite, rita och klista upp bilder på ett papper sen redovisa lite. slutade 14:20 och då åkte jag och mötte min kompis johan som ska försöka fixa jobb åt mig på hans jobb, ett café. hoppas verkligen att jag får jobb där, skulle bli överlycklig! nu är jag hemma, ska äta nått sen bara ta det lugnt. försöka plugga lite o göra situps. senare ska jag träffa sanna :) love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0