min helg

Heeej alla glada :) har ni haft en bra helg?

jag har haft en jätte mysig helg med min bebis. vi har ätit massa fet, god mat, kollat på film och ätit chips :D riktiga tjockisar asså! men vi har haft jätte kul. varit ute med zimba, lagat mat, mysit och idag tog vi massa söta kort. ska visa några sen :) det är det jag har gjort i helgen. blev kvar där igår också. va påväg hem, men kom bara till södertälje centrum. det gick inga tåg och bussen kom aldrig, jag höll på att frysa ihjäl så åkte tillbaka till mawe. kom inte upp imorse till skolan, men imorgon ska jag gå. ikväll blir det bara chill, ska träffa sanna och fixa lite saker. nu ska jag duscha sen äta. ha en bra kväll, love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0