Miss you so much

Godmorgon! vakna upp och såg det här:

Tisdag: fortsatt stora störningar

Den stränga kylan håller i sig vilket gör att förseningar och starkt reducerad kapacitet präglar SL-trafiken även under tisdagen. Vissa utomhussträckor på Röd och Grön linje är inställda och ersätts i möjligaste mån med buss. Råd till dig som resenär är att åka utanför rusningstid, samåka och använda de infartsparkeringar som finns.

Vi skulle till älvsjö mässan idag med klassen men det blev inget med det, sen skulle vi kanske ha lektioner efter lunch idag men min klass har liksom 1 lektion så det känns lite onödigt.. vi behövde inte gå igår iaf, de tva bra! skrev till min mentor och dom lärarna jag hade igår o sa att jag inte kom nånstans och vet ni vad min ena läarare sa? hon ba: har du inte skidor? hahahah fett skön!

igår när jag va hemma störstädade jag mitt rum, jag tog ut alla saker, dammsög och dammade, sen fixade jag alla kläder som låg överallt och tillsist så tände jag doftljus så det luktade luuuuuvligt. riktigt skönt att ha det städat :) senare på kvällen tog jag det bara lugnt, kollade på filmen "when a man loves a woman" och jag grät hela tiden. den är så fin och sorglig :/ har ni sett den? på natten sov jag som en björn i ide men jag sakna min baby fett mycket, så mådde inte så bra.. gör inte det nu heller. vill bara att han ska komma hit o hålla om mig.

idag ska jag plugga massa iaf! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0