Ready for love

Hej sötnosar :) wazuup?
har varit en skön dag idag, gick upp i tid så jag hann fixa mig och ta det lugnt sen åkte jag till skolan. vi hade temadag idag om kultur så vi fick gå på en förläsning där 2 skit sköna killar berätta om fördommar. fan va vi garva :p dom va helt flippade, stog o skrev och sa massa roliga saker om folk från olika länder hur dom är o så. efter det gick vi och skulle kolla på en film, hela skolan satt i kafeterian så man såg typ ingenting. gick efter typ 10 min och då åkte jag till farsta och köpte alla hjärtansdag present till min bobo mawe som han ska få på söndag :) ska bli sååå mysigt! han ska få en stooor överaskning av mig, men jag säger in än vad det är. kommer skriva det efter alla hjärtansdag :) nu ska jag snart äta sen bara ta det lungt, kanske plugga lite o så. love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0