Sanna bästa vän <3

Heej snuttar :) igår åkte jag hem från mawe. det blev ingen fest hos fadi tyvärr :/ blev jätte besviken! sanna va ledsen igår så åkte hem till henne. hon mötte mig i hökarängen så köpte vi lite chips och så sen gick vi hem till mig och kollade på 2 filmer, the ugly thuth och whats love got to do with it. 2 jätte bra filmer :) sen va hon kvar så pratade vi om allt mellan himmel och jord som vanligt. alltid skönt att prata med henne, det går och säga vad som helst :) min bästa vän, jag älskar dig sanna <3 hon sov över här och vi vakna typ 11 imorse. blev väckt av min älskling som ringde och undra när jag skulle komma till honom. har hållt på o fixa mig hela dan, duschat, färgat håret, smörjt in mig i cocoslotion, målat naglarna o massa. jag och mawe ska äta middag hos honom sen typ chilla och mysa bara :) lääängtar! lyssnar på massa musik nu, ska åka om ett tag. ska sova där så skriver igen imorgon. juste! mamma fick nyss ett samtal av någon som vill byta lägenhet med oss och dom hade 2 lägenhetet, en i hökarängen och en i älvsjö och den i älvsjö kanske jag ska få :D hoppashoppashoppas! då kommer jag bo själv, faaan va najs! håll tummarna för mig :) ha det bra! love

Sanna och jag för länge sen, blonda tider:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0