Skrattnoja

Hellu :) how u doing?
började tidigt i skolan idag men kom i tid. vi har haft idrott idag och då gjorde vi lite lekar och sånt sen strechade vi efter men jag hade strechat och gjort massa situps innan. gör det typ varje dag nu :) det är fett skönt! har fått massa bra tips på dansen hur man ska göra olika situps o så. efter idrotten gick vi o åt sen tog vi det bara lugnt i mysrummet med några klasskompisar. vi satt o skratta fett mycket, vi retade en kille som heter simon om hur han har sex. haha fan va kul det va! har inte skrattat så mycket på fett länge. visst är det tråkigt att man inte får lika mycket skrattnoja som man fick när man va yngre? :/ iaf.. på sista lektionen förberedde sig alla grupper för en typ teater uppvisning om shakespear för klassen som vi ska göra nästa vecka. jag och min grupp ska göra romeo och julia och idag målade vi scenen det blev fett bra, men den såg rolig du :p jag skulle måla en gubbe med en gitarr och istället såg det ut som en gubbe som hade trosor med en påklistad dildo på. hahaha! när vi va klara fick vi gå hem. jag åkte hem direkt och åt raggmunk och nyss har jag tagit ett bad. kollar runt lite på centralbadet där jag ska göra helkroppsmassage och lägenhetsbyte.se där jag och min family letar efter 2 lägenheter som vill byta till 1. har hittar några najs som jag ska visa mamma sen :) love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0