Sovmorgon

Godmorgon :) börjar sent idag så hann gå in o skriva lite i bloggen. håller på o äta frukost nu sen ska jag sminka mig och sen ut i snövädret. fyfan räcker det inte med snö nu? :( fick ett skit gulligt sms från astrid nyss, blev sååå glad! jag älskar dig gumman och jag älskar alla mina andra vänner också. ni är bäst! idag har vi bara en lektion sen slutar vi, fett skönt! fick ju hem min baddräkt igår från La redoute men den va lite för liten så ska skicka efter en ny storlek så blir det perfekt! annars va det fett snygg. men nu måste jag skynda lite, ha en bra dag! love

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Jag var in på bikbok förra veckan och då fanns de! :)

2010-02-18 @ 16:13:24
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0